Returnarea Produselor

  1. Retur gratuit in Easybox. Acceseaza https://return.sameday.ro/bgaraj si completeaza formularul de retur.
  2. Daca doriti sa returnati direct la sediul nostru, costul transportului pentru retur il suportati dvs. Impachetati produsul in ambalajul cu care l-ati primit sau similar si il trimiteti cu orice firma de curierat doriti la adresa: bd Timisoara nr. 101W, sector 6, Bucuresti, 0764187796. Dupa ce ajunge coletul la noi va contactam sa va cerem datele sa va transferam bani in cont. Refuzam coletele primite cu ramburs. Ne puteti scrie pe email sau suna-ne la 0764 187 796.

Daca, din orice motiv, dupa ce ati receptionat comanda, nu sunteti multumit de produsele primite, le puteti returna fara probleme. Dreptul de retur este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Daca doriti mai multe informatii despre procedura de retur ne puteti contacta pe email (contact@bgaraj.ro) sau telefon la 0764 187 796. Singurul motiv pentru care nu acceptam returnarea produselor este daca acesta prezinta defecte produse de catre dvs.

Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, aveti la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor nostri va vom fi recunoscatori daca ne veti scrie pe email motivele returnarii. Va multumim!

Daca doriti sa faceti retur aveti doua modalitati de compensare, alegand dintre:

  1. inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc.
  2. primirea banilor inapoi.

1. Daca alegeti prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:

daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin, atunci noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar.
daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump, atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda, la primirea coletului, sau, in avans, prin transfer bancar.

2. In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunicati pe email contul dumneavoastra bancar ( si anume: codul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul cardului).

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs, nu se primesc. Termenul legal este de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii, insa, de regula, va returnam banii in 15 minute de la receptionarea returului.

Conditii pentru returnarea produselor:

sa ne instiintati prin email (contact@bgaraj.ro) sau telefon (0764 187 796), in termen de 14 zile calendaristice, de intentia dumneavoastra de a returna unul sau mai multe produse.
produsul sa nu prezinte semne de folosire, semne de uzura sau consum.
in momentul predarii catre firma de transport, produsul trebuie impachetat corespunzator, cel putin intr-o cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de transport.
ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre dumneavoastra orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

bgaraj.ro isi rezerva dreptul de a refuza retururile care se incadreaza in aceasta politica de returnare. Exceptie fac doar cazurile in care produsele au defect de fabricatie.

Costuri de returnare

Taxele de expeditie ale returului vor fi suportate de catre client. Exceptie fac doar cazurile in care produsele au defect de fabricatie – in acest caz taxele de expediere vor fi suportate de bgaraj.ro

Adresa pentru returnarea produselor este:

AVersa Online SRL, bd. Timisoara nr 101W, sector 6, Bucuresti

Pentru orice alte detalii sau informatii, nu ezitati sa ne contactati. Va raspundem cu cea mai mare placere.

bgaraj.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile deja plasate sau in curs de livrare in situatiile urmatoare:

  • clientul amana de 2 ori livrarea coletului;
  • clientul refuza de 2 ori preluarea coletului de la reprezentantul firmei de curierat;
  • clientul anuleaza si re-confirma comenzile plasate